رادينرادين، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

شيرين ترين بهانه ام براي زندگي

پسرم 2 ساله شد

1393/10/28 23:21
نویسنده : مامان شادي
685 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

دو ساله ی شیرینم!!!!!

نمیدانم تا کی بيستمين  روز  هر ماه ، دلم بلرزد و شیرینی همان روز تولدت را داشته باشد !

شاید سالهای دور آینده ، فقط ماه دي ، روز بيستم این احساس را پیدا کنم و خاطره هایم نو شود !

ولی هنوز برای من خیلی تازه ای ، خیلی کوچک تر از آن هستی که بشود از این دلخوشی ها فاصله گرفت !

هنوز توی بغلم جا میشوی !!!

هنوز عطر زیر گردنت مرا میبرد به آن روزهای اول مادری !

هنوز مثل همان اول ، عاشق خنده هایت هستم !

هنوز خانه پر از اسباب بازی های کوچک و رنگی است !

هنوز چین و چروک های عمیق کف دستت نشان میدهد مشتت را برای روزگار باز نکرده ای!

هنوز همان مسافر کوچک ما هستی !

تا اینهمه هنوز هست ، دلخوشی های من هم  هنوز پابرجاست و ماهگردهای عمرت به یادماندنی !

پس میشود هنوز سرمست بود و از روزگار گله نکرد !

خدایا ، همان قرار همیشگی ، همان راز سر به مهر ، فقط خودت میدانی و خودم ! 

رادين من ! باشد که تقویم زندگی ات را آهسته برگ زنم  در این هیاهوی پرشتاب !

2 سالگیت مبارک نازنینم!!!!

چکاوکم تولدت مبارک

2 سال پیش....

تو آمدی و بهترین ملودی دنیایم شد صدای تپش قلبت.

توآمدی و نگاهت شد چهار چوب قاب دیدگانم .

تو آمدی و بر بلندترین احساسات مادرانه ام  پرچم فتح برافراشتی .

تو آمدی و شدی مظهر تمام نیکی ها ، نیک ورزی ها، نیک بختی ها.

تو آمدی و مرا مادر کردی به تمام وسعت معنا .

تو آمدی و چه خوش زمان بود آمدنت در آن روزها .

 

و اکنون سلام میکنم بر هر چه زیبایی است :

سلام بر فرشته نیک سرشت از بهشت آمده.

سلام بر آن روزهای پر از زیبایی و خاطره.

سلام بر روزهای پر از تازگی و دلدادگی هنوز نیامده.

سلام بر شب های ابتدایی بی تجربه .

سلام بر روزهای شاد و ناب آینده  .

سلام بر تک تک لحظه های این 2 سال بهت زده .

و سلام بر آفریدگار بی همتای این فرشته به دنیا آمده .

 

2سالگیت مبارک مهربانترین و پاکترین مخلوق بی نقص.

 2 سالگیت مبارک زیباترین پسر آرزوهایم.

2 سالگیت مبارک نازنین ترین کودک بی مثال.

2 سالگیت مبارک بهترین مونس روزگارم.

 

و خدایم ... از تو میخواهم عاشقانه و صمیمانه :

همیشه سلامتی و شادی فرزندم را  ، لبخند زیبای لبان پسرم را ، 

سلامتی همسر و نزدیکانم را ... تا پرورش دهیم فرشته امانتی ات را.

تولدت مبارك عزيزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)