رادينرادين، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

شيرين ترين بهانه ام براي زندگي

عزيز دلم 28 ماهه شد

1394/2/21 5:45
نویسنده : مامان شادي
232 بازدید
اشتراک گذاری

رادين عزیزم...

تو برای بزرگ شدن  می کوشی و من برای نگه داشتن این همه روزهای زیبا.. .

پس بیا با هم عهد ببندیم : 

تو بزرگ شو عزیزترینم اما تا میتوانی برایمان بساز از این روزهای قشنگ بی تکرار  !

ما هم قول میدهیم هدیه کنیم به تو تمام آرامش ، عشق ، امنیت و احترام را !

ره توشه زندگی ات باد فرداهای شاد !

 

از روز سه شنبه هفته قبل يعني 15 ارديبهشت ديگه پوشكت نكردم خوشگلم. با پاستيل و اسمارتيز تشويقت كردم كه بري دستشويي. ولي خداييش خيلي زود ياد گرفتي. عاشقتم! محبت

عزيزكم فرداش ديگه هر وقت دستشويي داشتي ميگفتي جيش! منم ميبردمت. فقط يكبار ديدم توي آشپزخونه آب ريخته جلوي ماشين ظرفشويي. فكر كردم آب داده! بعد كه دقت كردم ديدم اونجا داشتي موتوربازي ميكردي جيش كردي... شانس آوردم رو فرش نداشت. ولي همون يكبار بود... ديگه اينجوري نشد

شنبه عصر بهت گفتم دستشويي نداري؟ گفتي آره. بردمت بازيگوشيت گرفت رفتي ماشينهاتو بياري گفتم اگه دستشويي نداري بريم بيرون پسرم... ميخواستي ماشينهاتو بشوري. اومدم جلوي تلويزيون. يك لحظه چشمهامو بستم باز كردم ديدم داري تلويزيون نگاه ميكني. گفتم رادين جيش نداري؟ گفتي آره .. جيش .. اونجا!!!!‌ بدبو وحشت كردم ... تا بفهمم كجا جيش كردي...؟ ديدم رفتي جلوي در دستشويي دقيقا از روي چهارچوب تا توي دستشويي. خدا رو شكر زود جنبيده بودي عسلم.. بيرون جيش نكردي قوی

فعلا شبها و وقتي بيرون بريم پوشكت ميكنم. ولي تو خونه نه.

اينم پيشرفت اخيرت بود

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)