رادينرادين، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

شيرين ترين بهانه ام براي زندگي

تولد يك سالگيت نزديك است... پسرم

1392/10/13 1:37
نویسنده : مامان شادي
209 بازدید
اشتراک گذاری

خدا را هزاران بار شکر می گویم که دامنم از وجود گلی زیبا سبز است و خداوند من را لایق نام مادر دانسته...

پسرم ؛با آمدن تو حس مادری را فهمیدم...

حالا دیگر بهشت را می شناسم!!!مادر بودن بهشتی است بی انتها...

پسرکم؛

به من تکیه کن و دست در دستانم بگذار ... و از هیاهوی این دنیا نترس که من،مادرت،تا نفس دارم کنارت هستم...

و خدایی بالای سر ماست که همیشه مراقب است و ناظر...

لحظه به لحظه کنارم قد میکشی و بزرگ میشوی....

پسرکم،عزیزم

میخواهم آغوشم مادرانه ترین آغوش دنیا باشد برای تو...

میخواهم به تو یاد بدهم کلمه کلمه عشق را ، زندگی را

مادر بودن شیرین است...آنقدر که حتی فکر کردن به نوازش صورت پاک و معصومت مرا میبرد تا اوج.....

 

تولدت مبارك گل قشنگم ، رادين

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (1)

نظرات (0)